25 Temmuz 2013 Perşembe


EMEL :
Oğlum Arkadaşları ile iddaya girmiş , ara sıra babasıylada oynar böyle oyunlar , yok efendim bir kaç ay çalışıp arkadaşından çok daha iyi bir duruma gelicekmiş , arkadaşıda peki demiş iddaya arabasını koymuş ortaya .Biz öyle sesimizi çıkarmadık , hani böyle yavaş yavaş sorumluluk almayı öğrenir dedik . Bizim oğlumuz çok değişken huyludur Umut ... bir karar verir , hop diye ertesi gün başka birşeyle karşımıza gelir , sen bunu anlayamazsın birtanem, o da seni anlayamaz , çok üzgünüm ama durum bu.Bir anne olarak seni uyarmak istedim ... daha kötü olayları engellemek için.Önümüzdeki Ay anlaşması bitiyor arkadaşlarıyla okuluna geri dönücek , okulu bitincede iki yıllığına amerikaya yüksek lisans için gidiyor. Anlayacağın bu sayfa ozan için kapanıcak . Kendini korumak sana düşüyor Umut'cum , Oğlum adına senden çok özür diliyorum ...

UMUT :
Peki ... bu anlattıklarınız ...

EMEL :
Bu kadar kısa sürede bu kadar ciddi bir noktaya geleceğinizi düşünmemiştim.Ozanın bu kadar sorumsuz davranıcağına hayal bile edemezdim, onun için seni uyarmadan yapamadım canım kimsenin vebalini almak istemem ...


0 yorum:

Yorum Gönder